Description
Katalizator sportowy FI 50 2L EURO 3
Katalizator sportowy wykonany ze stali nierdzewnej z wkładem metalowym dedykowany do samochodów o pojemności do 2000cm3
Do wyboru mamy kilka opcji gęstości komórek w katalizatorze. Do samochodów produkcji seryjnej stosuje się najczęściej katalizatory 400CPSi w silnikach benzynowych natomiast w silnikach diesla 200CPSi, przy czym w samochodach sportowych lub tuningowanych lepiej zastosować katalizator sportowy o gęstości na poziomie 100-200CPSi dla umożliwienia jak najlepszego przepływu spalin.
CPSi – cell per square inch (komórka na cal kwadratowy) – inaczej gęstość komórek w katalizatorze.
W ofercie mamy dostępne katalizatory o wkładzie ceramicznym oraz metalowym. Podstawową różnicą pomiędzy wkładem metalowym a ceramicznym jest wytrzymałość na wstrząsy – katalizator ceramiczny może się pokruszyć przy bezpośrednim uderzeniu puszki katalizatora w kamień, natomiast metalowy powinien wytrzymać. Drugą istotną różnicą jest wytrzymałość na szok temperaturowy – ceramika wytrzymuje temperaturę do 850oC natomiast metal 1300oC. Ostatnią różnicą jest cena – metalowy jest zazwyczaj droższy.
Wymiary:
- Średnica – 50mm
- Długość – 225-233mm
- Szerokość/Wysokość: 112mm
Sprawdź na jaką normę potrzebujesz katalizator w tabelce poniżej:
Norma emisji
spalin
Data
wprowadzenia
DIESEL
EURO 1 07/1992 EURO 2 01/1996 EURO 3 01/2000 EURO 4 09/2005 EURO 5 2009-2014
BENZYNA
EURO 1 07/1992 EURO 2 01/1996 EURO 3 01/2000 EURO 4 01/2005 EURO 5 2009-2014
PP-KT-342
koło dwumasowe vw golf iv 1.9 tdi, windforce, amortyzatory przód bmw e46, tanie filtry samochodowe, błotniki audi a4 b7, oleje gm opinie, wymiary akumulatora, pompa olejowa golf 3, przepływomierz tdi objawy, art motoryzacyjne, sklep elektryczny legnica, dobór opony do felgi, felgi aluminiowe 16 4×100, suzuki swift na części, tarcze mikoda, service golf, szczęki hamulcowe toyota avensis, nissan terrano 1 części, kymco mxu 250, przegub audi a6 c5
yyyyy